۱۳۸۹ اسفند ۱۱, چهارشنبه

جامعه صلح و توسعه کردستان CAPK حمایت از کمپین زندانیان سیاسی ملیتهای ایران

کارنامه حقوق بشر در ایران  در طول حاکمیت رژیم  جمهوری اسلامی ایران، ازتمامی اقدامات  و عملکردهای این رژیم سیاه تر می باشد. محروم نگه داشتن ملیتهای  ایران  از حقوق ملی و فرهنگی و زبان ملیتهای ایرانی و ممانعت از به وجود آمدن رسانه هایی آزاد، ستم دینی علیه  ادیان غیر مسلمان و  مذاهب غیر شیعی ، تعرض به حقوق خصوصی افراد و  شکستن شخصیت و کرامت انسانی هم وطنان، پایمال کردن و نقض قانون و اعمال  تبعیضات ظالمانه نسبت زنان و نقض روزانه حقوق بشر و تبعیض و قانونهای تبعیض آمیز  ...
دیگری که رژیم  جمهوری اسلامی ایران  باعث و بانی آن  نسبت به ملل ایرانی است.
بازداشت و زندانی کردن افراد مخالف و بخصوص  ملیتهای ایران به خاطر خواسته های بر حق شان، شکنجه و آزار جسمی و روحی، محاکمه این افراد به دور از هرگونه حقوق انسانی و عدم وجود  دادگاهی عادلانه و اعدام شمار زیادی از این زندانیان سیاسی، رفتار وحشیانه رژیم جمهوری اسلامی  است که متاسفانه  افکار عمومی و به خصوص افکار بین المللی کمتر به این مسئله توجه داشته اند.
زندانیان سیاسی در ایران غیرعادلانه بازداشت، شکنجه، محاکمه و اعدام می شوند.
جامعه صلح و توسعه کردستان، مدتی قبل دراطلاعیه ای نگاه و جهانبینی غیر انسانی جمهوری اسلامی  در حق زندانیان سیاسی را مطرح و خواستار لغو اعدام در ایران شده  بود.
حال که کمپینی برای دفاع از زندانیان سیاسی ملیتهای ایران ، تشکیل شده است، همراه با همه فعالان حقوق  بشر حمایت خود را از این کمپین اعلام می داریم.
در حالی که هم اکنون جوامع بسیاری از کشورها جهان بر ضد رژیم های  تروریست و دیکتاتور به پا خواسته اند، جامعه صلح و پیشرفت کردستان ، باری دیگر توجه جامعه جهانی را به نقض مکرر حقوق بشر و سرکوب تظاهرات مردم ایران از سوی رژیم جمهوری اسلامی جلب نموده  و از جامعه جهانی میخواهد که هرچه  بیشتر صدای آزادیخواهی ملل ایران را بشنوند و از آن حمایت کنند.

جامعه صلح و توسعه کردستان
10/12/1389 خورشیدی
2/3/2011 میلادی