۱۳۸۹ اسفند ۲۱, شنبه

حمایت سازمان خبات انقلابی کردستان از کمپین دفاع از زندانیان سیاسی ملیتهای ایران


به نام خداوند بخشنده و مهربان

کمپین دفاع از زندانیان سیاسی ملیتهای ایران!
به درازای عمر شوم به اصطلاح جمهوری اسلامی و به درازای سالیان سرشار از افتخار مبارزه، شجاعترین فرزندان ملت کرد و دیگر ملیتهای ایران بی‏باکانه، با منطق و زبان و قلم به پیکار علیه زمامداران ستمکار ایران پرخاستند و ارزشهای بسیاری را به نام خویش ثبت نمودند. بیش از سی سال است که سیاه‏چالهای تاریک رژیم ایران مالامال از اندیشه‏ها و افکار آزادیخواهانه‏و زبان شفاف و چشمهای بیدار شده‏اند، و رژیم برای از میان برداشتن آن انسانهای صاحب اندیشه و مواضعشان در میدان مبارزه و برای ارعاب مردم ستمدیده، آنها را به صورت انفرادی و جمعی اعدام نموده و به دار آویخته است.
علاوه بر محکوم نمودن این اعمال ظالمانه‏ی حکومت تهران توسط مجامع و محافل و شخصیتهای مذهبی، روشنفکران و حقوقدانان در داخل و خارج ایران، این روند همچنان تداوم داشته و مسئولان ...
جمهوری اسلامی به هیچ اعتراض و شکایتی گوش فرا نداده‏اند و دست از اعمال پلید خویش برنداشته‏اند. هم اکنون تعدادی از فعالان و عرصه مبارزه برای زندانیان سیاسی ملیتهای ایران دست به تلاش و فعالیت برای جلوگیری از نقض آشکار حقوق بشر زده‏اند و برای این منظور کمپینی را تشکیل داده‏اند که جا دارد از سوی تمامی مراکز و نهادهای حقوق بشری مورد حمایت قرار گیرند، تا تلاش و جایگاه تمام جریانها وسازمانها بتوانند صدای مظلومیت این قشر مورد ستم واقع شده را به مراکز و محافل حقوق بشر و جهانی برساندو احکام اعدام زندانیان سیاسی و فعالان حقوق بشر در ایران تحت حاکمیت این رژیم را ملغی نماید.
ما نیز در سازمان خبات انقلابی کردستان به عنوان یک سازمان و به عنوان بخشی از یک ملت، از جنایات این رژیم بی‏نصیب نمانده و صدها و هزارها فرزند مبارزمان را در سیاه‏چالهای این رژیم از دست داده‏ایم. بر همین مبنا برای حفاظت و حمایت از جان دیگر زندانیان سیاسی و نجات آنها به هر طریق ممکن حمایت و پشتیبانی خویش را از کمپین دفاع از زندانیان سیاسی ملیتهای ایران اعلام می‏داریم.
امیدواریم با تلاش همگان، این تلاشها مثمر ثمر واقع گردد و سبب همبستگی هرچه بیشتر روابط انسانی ملیتهای تحت ستم ایران گردد.
سازمان خبات انقلابی کردستان
کمیته مرکزی
18 اسفند 1386 خورشیدی
9/3/2011 میلادی