۱۳۸۹ اسفند ۱۵, یکشنبه

کومکار در مقابل ظلم رژیم ایران خاموش نخواهد ماند

کنفرانس اتحادیه های کردستانی "کومکار – اروپا" با بیانیه‏ای حمایت خود را از کمپین دفاع از زندانیان سیاسی ملیتهای ایران اعلام کرد و از سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا خواست که در مقابل وحشیگری رژیم ایران خاموش نمانند و برای حمایت از آزادی زندانیان سیاسی ملیتهای ایران از نیروهای مخالف رژیم حمایت کنند.
بیانیه‏ی "کومکار- اروپا" به شرح ذیل است:
جمهوری اسلامی ایران، ظلم و ترور خود را علیه ملیتهای ایران وبه ویژه ملیت کرد ، با گذر زمان تشدید می کند. رژیم ایران با اعمال ...
ظلم و ستم مضاعف،تمام حقوق و ارزشهای انسانی را پایمال می کند. آزادیخواهی، دمکراسی خواهی و صلح طلبی با همه اشکال خود در ایران ممنوع و گناهی نا بخشودنی است و هزاران مبارزو آزادیخواه کرد، بلوچ، فارس، عرب و آذری در زندانهای جمهوری اسلامی به سر می برند و ده هها زندانی سیاسی اعدام و بسیاری دیگر در آستانه اعدام می‏باشند.
کنفرانس اتحادیه‏های کردستانی در اروپا، "کومکار – اروپا" ترور و ستم جمهوری اسلامی ایران علیه ملیتهای ایرانی را محکوم می‏کند. کنفرانس اتحادیه‏های کردستان "کومکار –اروپا" با بیانیه ای حمایت خود را از کمپین دفاع از زندانیان سیاسی ملیتهای ایران اعلام می‏نماید و از سازمان ملل متحد و اتحادیه‏ی اروپا می‏خواهد که در برابر وحشیگری رژیم ایران خاموش نمانند و برای حمایت از آزادی زندانیان سیاسی ملیتهای ایران از نیروهای مخالف رژیم حمایت نمایند.
 در حال حاضر در ایران و علیه سیاسیتهای ضد بشری رژیم جمهوری اسلامی ، کمپینی تحت عنوان دفاع از زندانیان سیاسی ملیتهای ایرانی تاسیس شده است. کومکار وظیفه خود می‏داند که از کمپین دفاع از زندانیان سیاسی ملیتهای ایران حمایت نموده و حمایت خود را از جنبش آزادیخواهی و دمکراسی خواهی ملت کرد اعلام می‏دارد.
اتحادیه‏های کردستانی"کومکار –اروپا"
5 اسفند 2011