۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

بیانیه‏ی جبهه متحد بلوچستان ایران ـ جمهوری خواهان در مورد حمایت از " کمپین دفاع از زندانیان سیاسی ملیتهای ایران"

هم میهنان گرامی!
مردم شریف بلوچستان!
رژیم جمهوری اسلامی بهترین فرزندان ایران خاص زندانیان سیاسی ملیتهای ایران را بدون رعایت کردن حقوق اولیه انسانی وارد زندانها کرده و از وحشتناکترین جنایت از شکنجه گرفته تا مسائل دیگر دریغ نمی ورزد و آنها را بدون داشتن وکیل و دفاع قانونی از خود محکوم به اعدام می نماید .
بیانیهی جبهه متحد بلوچستان ایران ـ جمهوری خواهان در مورد حمایت از " کمپین دفاع از زندانیان سیاسی ملیتهای ایران"
هم میهنان گرامی، مردم شریف بلوچستان : رژیم جمهوری اسلامی بهترین فرزندان ایران خاص زندانیان سیاسی ملیتهای ایران را بدون رعایت کردن حقوق اولیه انسانی وارد زندانها کرده و از وحشتناکترین جنایت از شکنجه گرفته تا مسائل دیگر دریغ نمی ورزد و آنها را بدون داشتن وکیل و دفاع قانونی از خود محکوم به اعدام می نماید .
اخیراً طرح کمپین برای دفاع از زندانیان سیاسی ملیتهای ایران با هدف دفاع از حقوق پایمال شده  زندانیان سیاسی خلقهای ایران و افشای جنایت های جمهوری اسلامی و اعدامهای روزمره در ایران، انتشار یافته است که به نظر ما یک حرکت مثبت و بر حق می باشد.
جبهه متحد بلوچستان ایران جمهوری خواهان که همواره مخالف اعدام  و زندانی نمودن افراد  به جرم باورهای سیاسی و عقاید مختلف و رعایت حقوق زندانیان بوده است از تلاشهای این طرح استقبال کرده و تمام توان و نیروی خود را  جهت حمایت از این طرح اعلام میداریم.
جبهه متحد بلوچستان ایران
1389/12/3