۱۳۸۹ اسفند ۲۳, دوشنبه

اعلام حمایت از "کمپین دفاع از زندانیان سیاسی ملیتهای ایران"

در اوایل ماه جاری جمعی از فعالان مدنی و حقوق بشری ملیتهای ایران، کمپینی تحت عنوان " کمپین دفاع از زندانیان سیاسی ملیتهای ایران" با هدف گردآوری و اعلام اسامی زندانیان سیاسی، کوشش برای روشن شدن وضعیت آنها و اطلاع رسانی به‌ مجامع بین المللی حقوق بشری و نهادها سازمانهای دفاع از حقوق بشر و تلاش برای تشدید فشارهای بین المللی علیه‌ جمهوری اسلامی جهت آزادی کلیه‌ زندانیان سیاسی و استرداد حقوق و حیثیت پایمال شده‌ آنها، تشکیل و اعلام نمودند.

 کمپین در آغاز به‌‌ کار‌ خود، از احزاب و سازمانهای سیاسی و مدنی و از جمله‌ پارت آزادی کوردستان درخواست حمایت و پشتیبانی نموده‌ است.
 پارت آزادی کوردستان PAK، اقدام این فعالین مدنی و حقوق بشری ملتهای ایران را ستودنی ارزیابی کرده‌ و اهداف کمپین را انسانی و بشردوستانه‌ میداند.
 پارت آزادی کوردستان که‌ خود متعلق به‌ ملتی است که‌ بیشترین سهم را از ستم و سرکوب و اعدام فرزندانش از جانب جمهوری اسلامی، متحمل شده‌ است، از کمپین دفاع از زندانیان سیاسی ملیتهای ایران اعلام حمایت می نماید و در راستای تحقق اهداف اعلام شده‌اش، با آن همکاری خواهد کرد.
 ما برابری حقوقی -  سیاسی میان همه‌ ملیتهای ایران را در هر شکلی حق مسلم همه‌ آنها و تلاش آزادیخواهان متعلق به‌ این ملتها را شرافتمندانه‌ میدانیم. ما به‌ بند کشیدن و صدور احکام اعدام و زندان را برای فرزندان آزادیخواه و برابری طلب همه‌ ملتهای ایران عملی ضد بشری می دانیم و بر لغو احکام  اعدام و آزادی بی قید و شرط همه‌ زندانیان سیاسی در ایران پای می فشاریم و در این راستا از هر اقدام و فشار ملی و بین المللی حمایت بعمل می آوریم.


پارت آزادی کوردستان
کمیته‌ مرکزی
24اسفند1389
14مارس 2011