۱۳۸۹ اسفند ۲۶, پنجشنبه

حمایت اتحادیه‎ی جوانان دمکرات شرق کردستان از کمپین دفاع از زندانیان سیاسی ملیتهای ایران

همانطور که  برای همه آشکاراست از زمانیکه دستاوردهای انقلاب 1357 ملیتهای ایران توسط گروهی فرصت طلب مرتجع به یغما برده شد، رژیمی غیردمکراتیک و قرون وسطایی، بجای سیستمی دموکراتیک و پلورال بر ایران حاکم شد. روزی نیست یکی از هم وطنانمان روانه زندانها نگردند و رهبران رژیم  که استحکام پایه های نظام دیکتاتور و مرتجع خود را از راه زندان و اعدام کسب کرده‎اند از هیچ ابزاری  برای بازداشت و کشتار دریغ نورزیده‎اند و در این میان مخالفان خود از هر رنگ و نژاد و ملیتی را  به سیاهچالها افکنده به رگبار گلوله بسته ویا طناب دار بر گردنشان افکنده‎اندو در میان  بخش عمده‎ای  سهم کانون و  سنگر مبارزه و استقامت کردستان گشته است.
هم‎میهنان و هم‎وطنان گرامی!
در کمپین دفاع از زندانیان سیاسی ملیتهای ایران!
ما به عنوان اتحادیه‎ی جوانان دمکرات شرق کردستان حمایت خود را از این اقدام  مقدس اعلام می‎داریم و آماده هرنوع  همکاری و کمک معنوی با شما هستیم   و خود را همفکر و هم سنگر خستگی ناپذیر شما می‎دانیم. حاکمان جزم اندیش و دوگم جمهوری اعدام بدون توجه به خواست اقشار مردم، نهادهای بین المللی حقوق بشر، افکار عمومی و سازمانهای بشر دوست، بازداشت و اعدام هم وطنان، فعالان مدنی و دگر اندیشان را ادامه می‎دهند.
آنان چنین می‎پندارند که اینگونه خواهند توانست صدای آزادیخواهی و برابری خواهی را خفه نمایند. بر همین مبنا  و در راه حفاظت از جان هموطنان دربندمان لازم است تمام توان ونیروی خود را بکار گرفته و از تمام روشهای مشروع استفاده نماییم.

با احترام
اتحادیه جوانان دمکرات شرق کردستان